Neosalon ima novu web stranicu


Male tajne velikih majstora „rebookinga“
Današnji blog posvetit ćemo jednom pojmu koji je specifičan za salonske djelatnosti, ali se sve više koristi i van tog konteksta te je primjenjiv...
SMS podsjetnik i lista čekanja – dokazano najučinkovitiji načini za smanjenje nedolazaka klijenata!
Situacija svima poznata: pola sata prije zakazanog termina, klijent javlja da ne može doći. Razlozi mogu biti raznovrsni: gužva u prometu, viša...
Skriveni gutači novca u poslovanju salona
U svakodnevnom poslovanju salona potkradaju se neke „sitnice“ koje baš i nisu toliko beznačajne te dugoročno mogu dovesti do osjetnih novčanih...
Idete na kolektivni godišnji? Ceduljica na vratima nije dovoljna!
Vrijeme je godišnjih odmora i sigurno razmišljate o tome kako ga najkvalitetnije provesti. Ako imate zaposlene, vjerojatno nećete koristiti...
JIR i ZKI – što znače i kako se dodjeljuju u procesu fiskalizacije
Osim obveznih elemenata računa koji su propisani za sve vrste računa bez obzira na vrstu plaćanja, a to su datum i vrijeme izdavanja računa, broj...
Zaboravili ste zaključiti promet – što sada?
Dogodilo vam se da jedan dan niste zaključili promet jer vam je „pukla veza“ ili ste jednostavno zaboravili? Samo polako, nema mjesta panici jer to...