U svakodnevnom poslovanju salona potkradaju se neke „sitnice“ koje baš i nisu toliko beznačajne te dugoročno mogu dovesti do osjetnih novčanih gubitaka. Stoga je vrlo uputno disciplinirano voditi računa o njima, a još je bolje ako se te stvari mogu pratiti automatski.

Prvo mjesto gdje gubite novac je nedolazak klijenta na zakazan termin. Možda ovo zvuči bezazleno, ali pokušajte samo otprilike pomnožiti cijene usluga s brojem nedolazaka ili otkazanih termina u prošlom mjesecu i doći ćete do računice koja nije baš zanemariva.

Osim toga, nedolazak klijenta uzrokuje stres, gubitak vremena zbog promjene rasporeda, a slična stvar događa se i kada klijent kasni. Rješenje ovog problema je slanje SMS podsjetnika, a računica za izračun uštede je jednostavna:

broj spriječenih nedolazaka mjesečno (X) x cijena prosječne usluge u kn (Y) = ušteda u kn(Z)

Sljedeći skriveni „gutač novca“ u vašem poslovanju je nepostojanje liste čekanja: ako propušteni termin ne možete iskoristiti, to će u vašem poslovanju značiti izgubljen prihod. Klijenti koji žele raniji termin odličan su način za popunjavanje pa će vam vođenje liste čekanja itekako unaprijediti poslovanje.

Prepuštanje klijentu da zakaže naredni termin, nije uvijek pouzdano pa ćete korištenjem rebookinga spriječiti „curenje“ novca kod pružanja usluga čiji učinak i kvaliteta ovise o pravilnim i redovitim intervalima između dolazaka. Nudeći klijentu zakazivanje narednog termina unaprijed, spriječit ćete slabiju kvalitetu usluge i smanjenje prihoda.

S obzirom na to da su ručne evidencije nepouzdane i oduzimaju vrijeme, Neosalon fiskalna blagajna u paketu za salone NeoPlus sadrži programske evidencije podataka kao što su vođenje liste čekanja, automatsko slanje SMS podsjetnika klijentu kao i podsjetnik za zakazivanje termina unaprijed. Prednost ovakvih rješenja je što su automatizirana, nalaze se u blagajni koju stalno koristite, a vaš jedini posao sastoji se od odabira ponuđenih opcija na ekranu.