Fiskalna blagajna za salone
Brzo i lako izdajte i fiskalizirajte račune, povećajte učestalost dolaska klijenata i smanjite broj nedolazaka, jednostavno vodite detalje o svojim klijentima i uživajte u svakodnevnom radnom danu.
sve u jednom uređaji koji rade više stvari odjednom, baš poput vas
zadovoljavaju sve zakonske propise i stalno prate promjene zakona
rad više djelatnika na istoj blagajni, uz brzo prebacivanje između korisnika
trajno se pohranjuju svi vaši podaci i dostupni su vam u svakom trenutku, čak i na drugom uređaju
pouzdana usluga – tehnologija koja je fiskalizirala više od 15 milijuna računa kod tisuća klijenata u Hrvatskoj i Sloveniji.
Blagajna – brza usluga za neometan rad
Blagajna – brza usluga za neometan rad

Neosalon je svestrana blagajna koja štedi vrijeme:
brzo i jednostavno izdavanje računa, mogućnost izrade ponudamogućnost izrade ponuda
lako storniranje računa, izrada kopije računa ili slanje računa emailom
opcija definiranja popusta – po usluzi ili po klijentu (vidljiv na računu)
mogućnost detaljnog opisa svake usluge na računu
ispis poruke na dnu računa (podsjetnik na akciju, korištenje godišnjeg odmora ili pak novogodišnja čestitka)
mogućnost dodjeljivanja boje pojedinim uslugama radi bolje preglednosti
računi se izdaju i kad nestane internetske veze, te se automatski fiskaliziraju čim se veza obnovi
automatsko slanje podataka knjigovodstvenom servisu, bez nošenja papira.


Vođenje salona

Neosalon je svestrana blagajna koja štedi vrijeme.
jasna evidencija zakazanih termina po djelatniku
smanjenje broja nedolazaka slanjem automatskog SMS-podsjetnika klijentu dan prije zakazanog termina
mogućnost pravovremenog podsjećanja djelatnika da dogovori sljedeći termin – povećanje učestalosti dolaska klijenta (rebooking)
evidencija liste čekanja (onih koji bi željeli raniji termin ako se koji oslobodi).
Kartoteka klijenata

Znajte što vaši klijenti žele i prije nego što oni to kažu.
osnovni podaci o svakom klijentu, ali i oni posebni (rođendan, imena djece, godišnjica braka)
pregled ranije pruženih usluga (datumi, sve pružene usluge i prodani proizvodi, cijene i popusti) i već dogovorenih termina
bilježenje specifičnosti za svakog klijenta (šifra korištenog preparata, postotak hidrogena, reakcije na preparat, alergije…)
jednostavna izrada računa ili ponude direktno iz kartoteke.


Stanje zaliha

Evidencija stanja spremna u svakom trenutku.
evidencija ulaza i utroška materijala (hidrogena, krema, lakova, boja, šampona…)
pregled i ispis stanja zaliha u svakome trenutku
brzo i jednostavno provođenje inventure.
Omiljena fiskalna blagajna hrvatskih poduzetnika
s ocjenom korisnika
9,64
Uređaj sve-u-jednom Neosalon One

Uređaj koji radi više stvari odjednom, baš poput vas!
prijenosni sve-u-jednom uređaj s ugrađenim pisaćem
prigodan za rad na terenu ili unutrašnju upotrebu
vrlo jednostavan za postavljanje i korištenje (sve je unaprijed pripremljeno na uređaju, ne treba spajati kablove niti instalirati programe)
ekran 5.5" osjetljiv na dodir
duga autonomija rada zbog snažne baterije s mogućnošću punjenja u autu
operacijski sustav Android OS 10, memorija 8GB
povezan s internetom podatkovnom karticom (SIM), bežičnom mrežom (Wi-Fi) ili putem mobitela (Hotspot)
povezivost na 3G i 4G mrežu, a dual band Wi-Fi osigurava veću brzinu i stabilnost
kvalitetno skeniranje uz kameru 5.0 MP i flashlight
ugodan za držanje u ruci i lijep za držanje na pultu.

Vrhunska usluga čini proizvod zaista izvanrednim

Mi brinemo o vašem poslovanju, a vi se posvetite klijentima.
rješavanje svakog pitanja ili problema u najkraćem mogućem roku
stalno praćenje zakonskih promjena i ažuriranje softvera u skladu s njima
u slučaju kvara ili krađe, zamjenski je uređaj spreman za rad u roku od 48 sati (sa svim vašim podacima)
korisnički centar s podrškom putem aplikacije, maila ili telefona
preko 10000 zadovoljnih korisnika.
