Svi obrtnici upoznati su s time da moraju voditi knjigu prometa (tzv. KPR obrazac), što ih uglavnom ne čini pretjerano sretnima, a ona se u najkraćim crtama može opisati kao obrazac iz kojeg je vidljivo koji računi su izdani i na koji način su plaćeni. Pri tomu je nebitno vodi li porezni obveznik tu evidenciju ručno na kupljenom obrascu ili na jednom od nositelja podataka elektroničkog zapisa.

Obično se ti podaci upisuju na kraju radnog dana ili prije početka idućeg, a svi oni koji se bave djelatnošću prodaje na malo ili pružanjem usluga na više lokacija, dužni su voditi knjigu prometa za svako prodajno mjesto.

Zvuči kao naporna birokracija, ali ne i uz Neosalon fiskalno rješenje: Neosalon blagajna svaki vaš gotovinski račun automatski evidentira kao primitak u knjizi prometa koju u svakom trenutku možete preuzeti unutar funkcije „Administracija“.

Za razliku od gotovinskih računa, kod transakcijskih (virmanskih) se vrijeme izdavanja računa ne mora podudarati s njegovom naplatom jer se često kupcima daje mogućnost odgode plaćanja, a klijenti znaju i kasniti s uplatama.

Neosalon vam i ovdje priskače u pomoć: u administracijskom sučelju imate mogućnost samostalno evidentirati naplaćene transakcijske račune koji se potom automatski prikazuju u knjizi prometa.  

Osim toga, uz Neosalon možete na transakcijskom računu naknadno mijenjati iznos i datum u slučaju potrebe za ispravkom, a knjigu prometa možete ispisati ili poslati putem elektronske pošte uz pomoć administracijskog sučelja.

Neosalon vam također pruža mogućnost evidentiranja u KPR obrazac uplata te gotovinskih i transakcijskih računa koji su izdani izvan Neosalona, što je potrebno ako ste Neosalon započeli koristiti nakon početka tekuće godine za račune izdane ranije.

Video upute kako koristiti knjigu prometa unutar Neosalona pogledajte ovdje, a video upute za upis računa izdanih izvan Neosalona pogledajte ovdje.