Sve što trebate znati o poticajima

Situacija svima poznata: pola sata prije zakazanog termina, klijent javlja da ne može doći. Razlozi mogu biti raznovrsni: gužva u prometu, viša sila, zaborav.. Ovo je najpozitivniji scenarij jer vam još uvijek ostaje mogućnost uzeti nekog „preko reda“ i spasiti izgubljen termin.

Onaj malo gori scenarij je kada vi čekate i čekate, a klijentu ni traga, ni glasa. Gubitak zakazanog termina za sobom povlači i financijski gubitak  jer zakazana usluga nije isporučena, a time ni naplaćena, a tu je i dodatni stres zbog preslagivanja rasporeda i praznog hoda.

Kako tome doskočiti?

Vrlo jednostavno: automatiziranim slanjem SMS poruka putem fiskalne blagajne! Health Services Research pokazao je da SMS podsjetnici smanjuju nedolaske za oko 50%, a 85% SMS poruka bude pročitano unutar jednog sata od primitka.

Čak i manji pomak u ovom smjeru garantira znatnu uštedu. Na primjer: ako vam je prosječna cijena usluge 150 kn, a mjesečno na ovaj način uspijete „spasiti“ 4 termina, u konačnici ste uštedjeli 600 kn!

Automatizirano slanje SMS podsjetnika garantira 2 stvari: klijent neće zaboraviti zakazan termin (što se događa i češće nego što mislite), a vi ćete dobiti povratnu informaciju u slučaju kada se radi o otkazanom terminu što će vam omogućiti da ga prepustite nekom drugom i tako ipak ne ostvarite gubitak.

U slučaju kada je termin otkazan, spas u zadnji čas donosi još jedna dodatna opcija, a to je lista čekanja.

Lista čekanja omogućava prepuštanje otkazanog termina klijentima koji žele raniji dolazak. Sigurno ste ju do sada vodili ručno i znate kako to zahtjeva popriličnu disciplinu i vrijeme.

Od sada vam je lista čekanja dostupna u sklopu fiskalne blagajne kako bi vam olakšala poslovanje i svela gubitak vremena na minimum.

Drugim riječima: sms automatski podsjetnik zajedno s listom čekanja svesti će nepredviđene mjesečne gubitke na minimum na potpuno automatizirani način i uz vaš minimalni angažman.

Kao što smo već nekoliko puta naglasili, fiskalne blagajne današnjice puno su više od pukog izdavanja računa, a Neosalon sa svim svojim dodatnim opcijama to i potvrđuje.