Što je potrebno napraviti prije izdavanje prvog računa?

Svi već znamo da „mali obveznik fiskalizacije“ kao pojam više ne postoji tj. da će svi oni „paušalisti“ koji su naplatu svojih proizvoda i usluga u gotovini obavljali putem uvezene knjige računa, od 1. srpnja 2017. to morati činiti kao i „ostali smrtnici“ – uz pomoć fiskalne blagajne ili, kako se to lijepo kaže, elektroničkog naplatnog uređaja. Taj dio smo svladali kao i onaj o tome što sve dobra fiskalna blagajna treba imati i tko ili što mora iza nje stajati kako bi izdavanje računa bilo funkcionalno, jednostavno, a ponekad i zabavno.

Ono što još treba napomenuti je da od 1. srpnja prije izdavanja prvog računa nadležnoj ispostavi Porezne uprave obavezno morate prijaviti podatke o svim poslovnim prostorima u kojima obavljate djelatnost kao i podatke o proizvođaču blagajne/održavatelju programskog rješenja.

U slučaju da ste blagajnu počeli koristiti prije i već ste dostavili podatke o poslovnim prostorima, u razdoblju od 1.srpnja do 31. srpnja morate taj podatak samo potvrditi i dodati informacije o proizvođaču/održavatelju programskog rješenja.

Podatke o poslovnim prostorima i proizvođaču/održavatelju programskog rješenja možete dostaviti na dva načina:

  1. elektroničkim putem korištenjem elektroničkog servisa Porezne uprave „e-Porezna“ ako ste tamo registrirani
  2. ili putem propisanog obrasca kojeg morate ovjeriti u Poreznoj, ako ne koristite „e-Poreznu“

Obrazac prijave podataka u sustav fiskalizacije nije još službeno objavljen.

Kada obrazac bude službeno dostupan svim vlasnicima Neosalon blagajne u slučaju potrebe ili nedostatka slobodnog vremena u pomoć će priskočiti Neosalon tim popunjavanjem i slanjem gore predočenog obrasca.

O obaveznim dijelovima računa i izradi internog akta smo pisali jednom od prošlih tekstova pa vam savjetujemo da ponovite gradivo.

Također vas podsjećamo da si nabavite ovjerenu uvezanu knjigu računa za slučajeve kada nećete moći izdavati račune bilo da se radi o nekom kvaru ili nedostatku internet veze.