Neovisno o tome da li već koristite fiskalnu blagajnu ili ćete ju tek krenuti koristiti, u razdoblju od 1. – 31. srpnja morat ćete Poreznoj upravi dostaviti nove, nadopunjene podatke o poslovnim prostorima.

Obrtnici korisnici fiskalnih blagajni koji su to već učinili prije 1. srpnja, podatke će samo nadopuniti i potvrditi, dok će novi obveznici fiskalizacije morati dostaviti kompletne podatke i to prije izdavanja prvog računa.

To će se moći učiniti na 2 načina: putem aplikacije ePorezna ili putem propisanog obrasca sa starim i novim rubrikama za nadopunu.

Interni akt o fiskalizaciji kojeg imate u svojoj dokumentaciji obavezno ćete morati uskladiti s novim prijavljenim podacima jer kod svake promjene treba napraviti i novi akt s određenim datumom primjene.

Neosalon je i ovdje korak ispred svih kada se radi o podršci i pomoći našim korisnicima!

Sukladno novim zakonskim promjenama omogućavamo sljedeće:

  1. automatsku izradu obrasca za prijavu poslovnog prostora Poreznoj upravi sukladno novim zakonskim promjenama inicijalno i nakon svake promjene
  2. automatsku izradu internog akta sukladno gornjim promjenama inicijalno i nakon svake promjene
  3. slanje obrazaca elektronskom poštom tijekom inicijalnog postavljanja uređaja kako bismo korisnicima olakšali snalaženje u birokraciji

Svi korisnici ePorezne  i oni čije je knjigovodstvo u sustavu ePorezne, dostavljeni obrazac od strane Neosalona moći će koristiti kao podlogu za upis promjena i nadopuna.

Oni obrtnici koji nisu korisnici ePorezne, ispunjeni obrazac direktno će  dostaviti nadležnoj Poreznoj upravi.

Neosalon svoju korisničku podršku ne bazira isključivo u okviru fiskalnog rješenja i programa koje nudi, nego i puno šire: korisnicima u praksi pomažemo kod svih birokratskih i zakonskih promjena kako bi njihovo poslovanje bilo lako i besprijekorno!

Srdačno,

Neosalon tim!