Sve što trebate znati o poticajima
ko već koristite Marketino by Neosalon, znate da stvari volimo rješavati prije nego postanu problem. I sada, s novom fazom fiskalizacije pred vratima, radimo upravo to.

 

Što donosi Fiskalizacija 2.0

Novi Zakon o fiskalizaciji donosi niz obveza za sve poduzetnike. Promjene zahvaćaju rad s krajnjim potrošačima, razmjenu računa između poslovnih subjekata uključujući uvođenje eRačuna, obaveznu eArhivu, KPD klasifikaciju i digitalnu razmjenu podataka.

Marketino by Neosalon korisnici – nemate razloga za brigu, jer ćete na vrijeme dobiti sve potrebne funkcionalnosti.

Kako bi sustav ostao usklađen sa zakonom, a korisničko iskustvo i dalje jednostavno, naš tim već uvodi tehničke nadogradnje kao i veliki broj novih funkcionalnosti koje će se postupno aktivirati u skladu sa zakonskim rokovima – od rujna 2025. do siječnja 2026.

Sve nadogradnje odvijat će se automatski i bez potrebe da vi bilo što dodatno podešavate ili će promjene koje ćete trebati napraviti biti minimalne. Na vama je samo da nastavite koristiti Marketino by Neosalon kao i do sada – a mi ćemo se pobrinuti da u pozadini sve funkcionira u skladu s Fiskalizacijom 2.0.

 

Što već imate: postojeće funkcionalnosti Marketina by Neosalon

Marketino by Neosalon je napredna fiskalna blagajna koja već sada omogućuje sve što je potrebno za jednostavno i usklađeno fiskalno poslovanje, uključujući:

  • Izdavanje fiskaliziranih računa – fizičkim i pravnim osobama, uz mogućnost kopiranja, storniranja računa i slanja računa na e-mail
  • Rad s ponudama i njihovim pretvaranjem u račune
  • Rad bez internetske veze – uz naknadnu fiskalizaciju
  • Podršku za više korisnika na istoj blagajni
  • Uređivanje cjenika, stavki i zaliha (uključujući vođenje normativa)
  • Automatsko slanje podataka knjigovođi (PO-SD, KPR knjiga ili drugi izvještaji)
  • Stalnu cloud pohranu svih podataka i sigurnosne kopije
  • Mogućnost naplate gotovinom, karticama i drugim načinima plaćanja
  • Brzu isporuku zamjenskog uređaja u slučaju kvara
  • Tehničku podršku telefonom, e-mailom i udaljenim pristupom.

Sve ove funkcionalnosti omogućuju vam da svakodnevno radite brzo, sigurno i u skladu s važećim pravilima – bez dodatne papirologije ili brige o usklađenosti.

 

Fiskalizacija 2.0 – kada stupa na snagu

S Fiskalizacijom 2.0 uvode se nova pravila koja će se primjenjivati u nekoliko faza:

  • Od 1. rujna 2025. primjenjuju se prve promjene u poslovanju s krajnjim potrošačima: ukida se ček kao sredstvo plaćanja, ukida se fiskalizacija pratećih dokumenata, uključujući ponude, ukida se obrazac Prijave podataka u sustav fiskalizacije a svi podaci o poslovnim prostorima dostavljat će se isključivo putem ePorezne.
  • Od 1. siječnja 2026. fiskaliziraju se svi izdani računi prema krajnjim potrošačima s načinima plaćanja: transakcijski račun, PayPal, Stripe, Revolut i slični digitalni načini plaćanja. Nadalje uvodi se fiskalizacija eRačuna u B2B poslovanju koja će promijeniti način poslovanja i razmjene računa između poslovnih subjekata. Svi porezni obveznici biti će obavezni zaprimati eRačune i osigurati sigurnu pohranu zaprimljenih računa u trajanju od najmanje 11 godina. Porezni obveznici u sustavu PDV-a morati će izdavati fiskalizirane eRačune u novom, proširenom formatu koji će morati uključivati KPD klasifikaciju i dodatne podatke koje zahtijeva novi sustav.
  • Od 1. siječnja 2027. i porezni obveznici izvan sustava PDV-a morati će izdavati fiskalizirane eRačune prema drugim poslovnim subjektima.

Ako još niste upoznati s detaljima zakonskih izmjena, preporučujemo da prvo pročitate naš informativni vodič: “Fiskalizacija 2.0 – sve što mali poduzetnik treba znati”.

 

Što dolazi: nadogradnje za Fiskalizaciju 2.0 i nove funkcionalnosti

Aktivno radimo na nadogradnji rješenja koje će omogućiti punu usklađenost s Fiskalizacijom 2.0 – i više od toga. Cilj nam je da vam nova rješenja ne samo ispune zakonske obveze, nego i ubrzaju rad, uklone ručni unos i dodatno povećaju točnost.

U nastavku navodimo pregled najvažnijih nadogradnji i funkcionalnosti koje će biti uključene u aplikaciju:

⇒ Sve fiskalne obveze na jednom mjestu – za sve vrste računa i kupaca

    • Aplikacija omogućuje izdavanje računa svim vrstama klijenata: krajnjim potrošačima (B2C), poslovnim subjektima (B2B) i javnoj upravi (B2G)
    • Automatsko prepoznavanje i provedba odgovarajuće vrste fiskalizacije, bilo da se radi o B2C, B2B ili B2G sektoru
    • Rješenje u potpunosti pokriva sve fiskalizacijske obveze – bez potrebe za dodatnim alatima ili modulima

⇒ Jednostavno sučelje, bez komplikacija

    • Intuitivno sučelje, bez učenja i bez tehničkih komplikacija.

⇒ Rad bilo kad, bilo gdje

    • Rad na računalu putem internet preglednika
    • Rad na mobilnom telefonu

⇒ Podrška koja vas ne ostavlja bez odgovora

    • Telefonska podrška
    • E-mail podrška
    • Chat AI podrška u aplikaciji

⇒ Brzo i pouzdano izdavanje svih vrsta računa

    • Izdavanje računa potrošačima, poslovnim subjektima i tijelima državne uprave
    • Izdavanje ponuda i generiranje računa iz ponuda
    • Offline izdavanje računa putem mobilne aplikacije uz naknadnu fiskalizaciju
    • Kopiranje računa
    • 2D barkod na računima za brzo i jednostavno plaćanje
    • Vođenje cjenika i stavki
    • Vođenje kartice klijenata
    • Automatsko povlačenje podataka po OIB-u
    • Automatsko povezivanje vaših stavaka na računu i primjena odgovarajućih šifri iz KPD sustava

⇒ Primanje i evidencija ulaznih računa

    • Primanje ulaznih eRačuna (XML, PDF)
    • Vođenje evidencije ulaznih računa koji nisu izrađeni u obliku eRačuna

⇒ Sigurna eArhiva za sve vaše račune

    • Sigurnosna pohrana svih ulaznih i izlaznih e-računa
    • Pohrana ručno upisanih računa koji nisu eRačun

⇒ Financije pod kontrolom

    • Automatski uvid u sve uplate i isplate s bankovnog računa
    • Automatsko povezivanje uplata sa izlaznim računima
    • Pregled otvorenih računa po kupcima
    • Pregled obveza za plaćanje

⇒ Automatski izvještaji i eIzvještavanje bez muke

    • Automatska izrada PO-SD obrasca
    • Automatska izrada KPR knjige
    • Automatsko generiranje izvještaja za knjigovodstvo
    • Automatsko kreiranje izvješća za pregled poslovanja
    • Automatski će se objedinjavati svi potrebni podaci za eIzvještavanje i osigurati njihovo slanje

⇒ Digitalna veza sa knjigovodstvom bez dodatnog angažmana

    • Automatska dostava izvještaja u knjigovodstvo

Sve ove funkcionalnosti razvijamo s ciljem da vam pružimo još više – bez dodatne složenosti. Uz svaku nadogradnju, naše rješenje postje sve snažnije, a vi i dalje radite jednostavno.

 

Zaključak: spremni za Fiskalizaciju 2.0 bez stresa

Bilo da ste već s nama ili tek razmišljate o prelasku – znajte da radimo sve kako bi vam Marketino by Neosalon i dalje bio partner kojem vjerujete. Ne radimo samo na usklađenosti sa zakonom, već i na tome da vi kao korisnik osjetite što manje promjena, i što više koristi.
S već poznatim funkcionalnostima, vrhunskom podrškom i pravovremenim nadogradnjama, možete biti sigurni: s Marketinom ste spremni za Fiskalizaciju 2.0.

Marketino – prijatelj koji pomaže.

# Najam fiskalne blagajne

Na početku ste poslovanja i želite maksimalne uštede?