Sve što trebate znati o poticajima

Vremena kada su fiskalne blagajne služile samo za izdavanje fiskalnih računa u prometu gotovinom su daleko iza nas. Današnje fiskalne blagajne mogu biti odličan marketinški alat u promidžbi poslovanja.

U svakom slučaju možete biti sigurni kako će vaši klijenti gotovo uvijek pogledati račun barem iz dva razloga: kako bi provjerili da li ste im točno naplatili uslugu ili provjerili cijenu iste.

I eto prilike za vas! Dno fiskalnog računa može se uistinu koristiti za svašta: prikaz popusta, nadolazeće promocije ili akcije koja je u tijeku.

Isticanjem svoje usluge ili promocije na dnu računa, dobivate uistinu moćan i isplativ marketinški alat koji ne morate dodatno plaćati. Kupci čine osovinu vašeg poslovanja, a na taj način pojačavate međusobnu komunikaciju i ističete kvalitetu svoje usluge kao i brigu o svakom od njih.

Ispisom poruka na dnu računa indirektno generirate i dodatne prihode jer će vaši klijenti uvijek biti u doticaju s onime što radite i vjerojatno će odabrati uslugu „na popustu“ idućeg mjeseca upravo kod vas.

Primjerice, kod frizerskih salona, ako netko osim šišanja želi bojati kosu, ali nije još pri novcu, oglašavanje popusta na bojanje u narednom mjesecu definitivno će ubrzati odluku klijenta u tom smjeru.

Pri tome u komunikaciji trebate biti precizni. Dobra i jasna poruka glasi: „Svibanj je mjesec bojanja kose. Iskoristite 20% popusta na sve palete i rezervirajte svoj dolazak još danas!“

Ako bilježite pad prodaje usluga na neke određene dane ili mjesece, ispis poruka na računu s određenim pogodnostima baš u te dane/tjedne/mjesece, dodatno može unaprijediti vaše rezultate poslovanja.

Također, dno računa možete iskoristiti za još jednu dodatnu, ali vrlo važnu stvar, a to je ispis datuma korištenja godišnjeg odmora. Tako vaši klijenti neće „poljubiti vrata“ i otići nekom drugom, nego će moći planirati korištenje usluga u skladu s vašim i svojim slobodnim vremenom.