Funkcionalnosti fiskalne blagajne

Fiskalna blagajna za sve djelatnosti

Jednostavna ali moćna fiskalna blagajna bez ugovorne obveze. Radi na Neosalon “sve-u-jednom” uređaju ili na vašoj opremi.

N

brzo izdavanje fiskalnih računa, mogućnost izrade ponuda

N

rad i bez internetske veze, a računi se automatski fiskaliziraju naknadno

N

rad više djelatnika na istoj blagajni

N

lako storniranje računa, izrada kopije računa i slanje računa emailom

N

neograničen broj računa, mogućnost promjene cijene kod same izrade računa

N

opcija definiranja popusta – po usluzi ili klijentu (vidljiv na računu)

N

jednostavno i brzo vođenje zaliha i inventure, mogućnost korištenja normativa

N

mogućnost detaljnog opisa svake usluge i ispisa poruke na dnu računa

N

automatsko slanje dokumentacije knjigovođi bez nošenja papira, KPR i PO-SD obrasci...

Neosalon One – pokretna blagajna “sve-u-jednom”

Pokretni “Sve-u-jednom” uređaj s ugrađenim pisačem pogodan za sve djelatnosti.

N

uređaj spreman za rad – bez spajanja kablova, bez instaliranja programa

N

ugrađen pisač s brzim ispisom

N

izuzetno tanak i lagan

N

veliki i pregledan ekran pojačan zbog otpornosti

N

povezan s internetom putem SIM kartice, Wi-Fi mreže ili hotspota

N

snažna baterija za bezbrižan terenski rad

N

punjenje putem USB-C priključka

N

ekran 5.5’’, 8GB memorije, operacijski sustav Android OS 7.1

N

ugodan za držanje u ruci i lijep za držanje na pultu.

Neosalon Max – fiksna blagajna “sve-u-jednom”

Stacionarni “sve-u-jednom” uređaj s ugrađenim pisačem pogodan za sve djelatnosti.

N

namijenjen unutrašnjoj upotrebi

N

veliki 10” ekran osjetljiv na dodir za lak i pregledan odabir artikla

N

snažni Quad-core procesor

N

8GB memorije

N

internetska povezanost putem WiFi mreže, SIM kartice, mobilnog hotspot-a ili kabla

N

mogućnost povezivanja bar-kod čitača i ladice za novac.

Internet opcija

Podatkovna kartica s neograničenim internet prometom za potrebe fiskalizacije.

N

neograničen internet promet za potrebe fiskalizacije

N

potpuna kontrola troškova

N

bez ugovorne obveze

Postavljanje sustava za rad

Neosalon je vrlo jednostavan za korištenje i ne zahtijeva stručno informatičko znanje. No, ako želite pomoć, možete koristiti našu uslugu postavljanja sustava za rad.

N

detaljne upute za registraciju korisnika u FINA sustavu te podrška u dobavljanju fiskalizacijskog certifikata

popunjavanje zahtjeva i ugovora s FINA-om, uputa o potrebnim dokumentima, uplati naknade i dostavljanju dokumentacije FINA-i
N

podrška u preuzimanju certifikata

N

učitavanje certifikata u Neosalon

N

izrada potrebnih internih dokumenata poput Internog akta

N

učitavanje vašeg cjenika i podešavanje postavki sustava.

Podrška

Usluga podrške obuhvaća komplet usluga koje su vam potrebne da biste se mogli posvetiti svome poslu a brigu o fiskalizaciji i ostalim našim uslugama prepustili nama.

N

praćenje zakonskih promjena i automatsko ažuriranje programa u skladu s njima

N

učestalo unapređivanje programa

N

stalna sigurnosna pohrana podataka (cloud backup) – podaci su vam dostupni u svakom trenutku, čak i na drugom uređaju

N

u slučaju kvara, zamjenski ili novi uređaj s vašim podacima dolazi na vašu lokaciju u zakonskom roku*

N

pomoć u postavljanju i korištenju

N

idealno i za sezonske djelatnosti, jer se usluga naplaćuje samo za mjesece u kojima je korištena

N

tisuće zadovoljnih korisnika u Hrvatskoj i Sloveniji

N

bez ugovorne obveze

Mjesečna naknada plaća se samo za mjesece u kojima se pojedina blagajna koristila, odnosno za mjesece u kojima je izdan bar jedan račun, ponuda ili napravljena rezervacija termina.

Kako je zakonska odgovornost nas kao pružatelja usluge da naši korisnici u svakom trenutku budu usklađeni sa zakonom što nosi čitav niz obveza za nas, usluga podrške je obvezna.

* Zakonski rok je pet dana od prestanka rada uređaja, a naš zamjenski uređaj obično stiže u roku dva radna dana.

Dodatak za salone

Dodatak za salone omogućava vam dodatne programske opcije kojima možete poboljšati i olakšati vođenje vašeg frizerskog, kozmetičkog ili drugog salona.

N

kalendar rezervacija – brza i pregledna organizacija vremena i klijenata

N

automatsko slanje SMS-podsjetnika klijentu za zakazani termin radi smanjenja broja nedolazaka

N

lista čekanja za klijente kojima više odgovara raniji termin te ih se može kontaktirati ako netko otkaže

N

kartica klijenta s detaljnim podacima (imena djece,rođendan, ime kućnog ljubimca, korišteni materijali, alergije…) te pregled ranije pruženih usluga i prodanih proizvoda s cijenama i popustima

N

podsjetnik djelatniku za ponovno naručivanje (rebooking) radi bolje popunjenosti

N

online naručivanje (uskoro!) – klijenti se mogu sami naručiti putem interneta, uz mogućnost vaše verifkacije narudžbe.