Fiskalna blagajna za taksiste
Predefinirane relacije, i/ili opća “Taxi usluga” uz opis, promjena cijene, upis popusta, storno i kopija računa, R1 računi, ponude…
bez ugovorne obveze, plaćaš samo kad koristiš
					opcija direktnog upisa cijene i popusta kod svake stavke
					mogućnost punjenja uređaja u automobilu
					računi se izdaju i kad nestane internetske veze, te se automatski fiskaliziraju čim se veza obnovi
					trajno se pohranjuju svi vaši podaci i dostupni su vam u svakom trenutku, čak i na drugom uređaju.
					Blagajna – brza usluga za neometan rad
Blagajna – brza usluga za neometan rad
 
			Marketino by Neosalon je svestrana blagajna koja štedi vrijeme:
brzo i jednostavno izdavanje računa, mogućnost izrade ponuda
					lako storniranje računa, izrada kopije računa ili slanje računa emailom
					opcija definiranja popusta – po usluzi ili po klijentu (vidljiv na računu)
					mogućnost detaljnog opisa svake usluge na računu
					ispis poruke na dnu računa (podsjetnik na akciju, korištenje godišnjeg odmora ili pak novogodišnja čestitka)
					rad više djelatnika na istoj blagajni, uz brzo prebacivanje između korisnika
					automatsko slanje podataka knjigovodstvenom servisu, bez nošenja papira.
					 
			#Ocjena korisnika
Omiljena fiskalna blagajna hrvatskih poduzetnika
s ocjenom korisnika
					9,64
Uređaj sve-u-jednom Marketino by Neosalon
 
			Uređaj koji radi više stvari odjednom, baš poput vas!
prijenosni sve-u-jednom uređaj s ugrađenim pisačem
prigodan za rad na terenu ili unutrašnju upotrebu
					vrlo jednostavan za postavljanje i korištenje (sve je unaprijed pripremljeno na uređaju, ne treba spajati kablove niti instalirati programe)
					duga autonomija rada zbog snažne baterije s mogućnošću punjenja u autu 
					povezan s internetom podatkovnom karticom (SIM), bežičnom mrežom (Wi-Fi) ili putem mobitela (Hotspot)
					ugodan za držanje u ruci i lijep za držanje na pultu.
					Tehničke specifikacije uređaja možete pronaći OVDJE.
 
			Vrhunska usluga čini proizvod zaista izvanrednim
 
			Mi brinemo o vašem poslovanju, a vi se posvetite klijentima.
			rješavanje svakog pitanja ili problema u najkraćem mogućem roku
stalno praćenje zakonskih promjena i ažuriranje softvera u skladu s njima
u slučaju kvara ili krađe, zamjenski je uređaj spreman za rad u roku od 48 sati (sa svim vašim podacima)
korisnički centar s podrškom putem aplikacije, maila ili telefona
preko 10000 zadovoljnih korisnika.
 
			
